söndag 16 augusti 2009

Neeeeeeej nu är det hemfärd

Hello bloggers!

Idag är det hemfärd. Nu har vardagen även hunnit fatt mig *gråter* Jag vill INTE att sommarvisttelsen ska vara slut. Men men så är livet. Det är bara att bita i det sura äpplet och inse fakta. På onsdag börjar skolan och på torsdag börjar jag med ett ett möte i Nässjö för Hyresgästföreningens räkning. Men till helgen far vi ut igen. Kan inte vara borta från Öland för länge *S*.

Vädret är växlande. Kom en liten regnskur eller vad man ska kalla det för för en stund sedan men nu är solen framme och värmer med jämna mellanrum. Det är så man kan gå i shorts och bikiniöverdel :). Och det gör jag, tar tillvara varje solchans :)

Nu ska jag se om jag kan få lite i magen innan jag fortsätter och packa. Efter packningen är det städning av vagnen och förtältet så det är fint till nästa gång vi kommer ut hit.
Så nästa gång jag skriver så är jag hemma i Växjö

Ta väl vara på varandra
Tjingeling
Ladygail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar