onsdag 29 juli 2009

Kattuppdatering II

Som jag skrev för någon dag sedan så har Murre (Lappen) nu blivit social om än spattig (lite åt damphållet till, om nu katter kan ha damp)

Vi passade på att ta lite bilder på våra nya katter så här kommer dom;
















Här är jag med Murre i knät













Fläcken i putsartagen




































Efter puts kommer lek. Både Murre och Fläcken (på bilden) gillar att busa runt i sängen. Att bädda kan ta hur lång tid som helst, speciellt om båda bestämt sig för att busa samtidigt.
Tjingeling
Ladygail

5 kommentarer:

  1. Godmorgon i stugan denna torsdag! Underbart med kissar! Jag älskar sådana...Kramiz Fenixmoba

    SvaraRadera
  2. godmorgon, så goa dom är. härligt med dom. ha det gott där ute på öland kram biggan

    SvaraRadera
  3. Äntligen internet!Nu kan jag återigen besöka bloggar :)) Meeen så himla söt lite kisse!Å ja,visst kan öven djur ha de vi människor kan drabbas av,det tror jag,även tex damp ;)Ha det så gott du bara kan,kramissar Bitte

    SvaraRadera
  4. Hej på ER.

    Kul att läsa om katterna och att det funkar så bra.
    Hälsningar från oss på Täppans Hundpensionat

    Tina och Sten

    SvaraRadera