lördag 11 juli 2009

Regnet det bara öser ner

över Öland. Det är med andra ord regn, regn och åter regn. Iaf så har det varit så hittintills. Någon enstaka solglimt har det varit men mer microsekunder än något annat. Får hoppas att det klarnar upp framemot kvällen när sambon kommer. Det är hans första semesterdag och det hade vi tänkt fira lite :)

Jag har haft en halv latdag ;). Suttit och spelat på spela.se. Har varit lite nyttig med; städat upp och diskat, hunnit med att både äta frukost och lunch, inte illa för att vara mig, jag som brukar glömma både tid och rum när jag spelar.

Nu börjar det droppa in lite semesterfirare. Inget kul väder dom får precis. Inte kul att sätta upp förtält heller när det regnar. Allt blir så himla blött. Fast igår i blåsten var det inte ett dugg bättre att försöka sätta upp förtält. Vi fick en "gatgranne" igår som hade lite problem med att sätta upp sitt förtält. Tog en stund om jag säger så. Inte var det nog med blåsten, det regnade med mellan varven. Ja ja, sådant är campinglivet ibland *S*.

Ska försöka att besöka en dusch mellan regnskurarna. Det är en liten bit att gå till servicehuset. Hmmm, kanske bara ska ställa mig utanför så blir jag duschad ju i regnet *S*.

Faktiskt ser jag lite blå himmel i söder så hoppet finns att det kan klarna upp. Även om det inte skulle göra det så ser molnen mer vita ut så det kan bli uppehåll iaf. Håll tummarna

Tjingeling
Ladygail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar